Erik lost Katrijn af in de gemeenteraad

25-06-2019

Erik Maes zal tijdens de gemeenteraad van dinsdag 25 juni de eed afleggen als gemeenteraadslid. Katrijn Van Osta blijft zetelen in het Bijzonder comité voor de sociale dienst. Haar ervaring als voormalig OCMW voorzitter zal méér dan ooit borg staan voor een warm en sociaal Schoten.

Met deze herschikking kan Katrijn zich voor 200% toespitsen op vaak complexe individuele dossiers. De dossiers nemen vandaag nog steeds toe en moeten met kennis van zaken behandeld worden. Een taak die Kartrijn nauw aan het hart ligt.

Als mede oprichtster van de Woonzorggroep Voorkempen zal ze de bewoners blijven bezoeken en waar mogelijk de CD&V fractie in de Gemeenteraad ondersteunen.

Erik, die gemeenteraadslid was in het vorige bestuur, zal zich toespitsen op Samenleven, een domein waar zijn ervaring als wijkvoorzitter en voorzitter van Beweging.net Schoten van nut zal zijn. Verder zal Erik mee waken over de gemeentefinanciën en zich inzetten rond duurzaamheid en mobiliteit en zijn schouders zetten onder de bus naar Jan Palfijn, een chauffeur hebben we al.

YOU NEVER WALK ALONE…

Met vier mensen zal CD&V Schoten door deze herschikking haar zichtbaarheid op het terrein vergroten. Tot slot kunnen Eric Block, Dieter Peeters, Erik Maes en Katrijn Van Osta, die zetelen in de Gemeenteraad en het Bijzonder Comité voor de sociale dienst,  rekenen op de ervaring van enkele oud schepenen en kennis van vele geëngageerde bestuursleden.