Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Mobiel infobord en vaarwel?
Beslissingen gemeenteraad 31 mei 2018 - N°77
Mobiel infobord

De gemeenteraad keurde het plan goed om een mobiel infobord aan te kopen. Dit bord, op een…

Is dit vaarwel? Of hoort u toch nog graag iets van ons?
De nieuwe privacywetgeving (GDPR) is er om jouw persoonsgegevens te beschermen. Niemand mag jouw gegevens verwerken tenzij ze een goede reden voor hebben. Als lokale afdeling verwerken wij ook specifieke gegevens om te kunnen communiceren met leden en sympathisanten. Op die manier houden we jou op de hoogte van politiek Schotense beslissingen.
Wil je in de toekomst op de hoogte blijven, lees dan verder.
Onze digitale communicatie naar onze sympathisanten beperkt zich tot deze nieuwsbrief. Hiervoor bewaren we enkel jouw emailadres, geen naam of postadres. Dat wordt opgeslagen in Mailchimp, ons nieuwsbriefsysteem, en tweemaal per jaar nemen we er een back-up van. Je hebt ten allen tijde het recht om je gegevens te controleren, te verbeteren en te wissen.
Wil je graag de nieuwsbrief blijven ontvangen? Schrijf je dan hier in.
Onze digitale communicatie naar onze leden valt onder de nationale richtlijn (die kan je hier raadplegen). Jouw lidmaatschap houdt een onmiddellijke inschrijving op onze nieuwsbrief in.  We bewaren je (email)adres, je naam, je geboortedatum en eventueel je telefoonnummer. Je hebt steeds het recht om jezelf uit te schrijven, onderaan de nieuwsbrief.
Wie niet bevestigd, wordt verplicht uitgeschreven!

3de reeks kandidaten

Met deze derde en laatste reeks kandidaten zijn bijna alle kandidaten van CD&V Schoten voor de…