N°21 - 15/07/2012

Vakantie

Na een mooie festivalweek gaan ook wij er even tussenuit.

In de volgende weken zal deze Nieuwsbrief ietsje minder vaak verschijnen. Omdat er weinig ‘nieuws’ te melden is in deze vakantiemaand bij uitstek, en omdat we zelf genieten van wat rustpauze. Mocht u door de onderbreking in ons ritme toch een exemplaar van onze nieuwsbrief uit het oog verliezen, kan u elk nummer nog altijd nalezen via onze website. Daar worden ook alle kennismakingen met kandidaten in een overzicht verzameld!

We wensen u alvast een deugddoende vakantie toe!

Het CD&V Schoten nieuwsbriefteam,

Erik en Ann
{Opmaak en tekstredactie inbegrepen}

Schoten leeft, ook in de vakantiemaanden

Gedurende de maanden juli en augustus valt er veel te beleven in onze gemeente. Ook na het wervelende Hello Schoten !

De aftrap “Kiosk Live” wordt gegeven op zaterdag 21 juli om 20.30u. Naar jaarlijkse traditie opent de Koninklijke Harmonie Sint Cecilia op de Nationale feestdag dan de kioskavonden.

Elke donderdag kan je verder op het plein voor het kasteel van Schoten terecht voor diverse optredens. En elke dinsdag voor een openlucht filmvertoning.

Op 18 augustus wordt de reeks “Kiosk Live” afgesloten met een optreden van de Schotense Perfavore & Yves Sysmans. Op 21 augustus wordt de laatste “Kiosk Film” van het seizoen vertoont, dit jaar is de afsluiter de film “Tin Tin”.

Bijzondere aandacht besteden we ook nog aan de ATV vertelling van Ann Nelis, deze gaat door in het Cogelspark (wijk Deuzeld – Deuzeldlaan) op 20 augustus om 20.00u.

Veel kijkgenot !

Het volledige programma vindt je via deze link:

“Senioren” op festival

Op 9 juli woonden op uitnodiging van lijsttrekker Harrie Hendrickx alle “senioren” die voor CD&V zullen deelnemen aan de verkiezingen van 14 oktober de voorstelling van Hello Schoten! bij. Voor enkelen werd het naar verluidt een lange avond… .

Voor enkele foto’s (fotograaf Charles Bresseleers) zie:

Colofon Nieuwsbrief

VU: Erik Block, Wijnegembaan 41 A, 2900 Schoten, erik@block.be, 0475 775 681

Redactie: Ann Deceunynck, Heideweg 20, 2900 Schoten, ann.deceunynck@skynet.be, 03 653 10 70