Pierre Weyenberg

Weyenberg Pierre
Borkelstraat 122
2900 Schoten

Pierre is getrouwd met Rita Van Mol. Ze zijn beiden afkomstig van het Waasland, uit Kieldrecht en Doel. Ivo en Ilde zijn hun kinderen. Jade, Rinze, Lize en Jonas zijn hun kleinkinderen.

Pierre is vanaf zijn kinderjaren steeds een actief geweest: ‘ver-bonden’ maar niet ‘ge-bonden’. Met een voetbalploeg, op school, in de jeugdbeweging, in de paardensport, met de voetbal op 't werk, met het lange afstand fietsen en met fietstrektochten.

Hij was kasbewaarder van ACW Schoten, en was ‘noodgedwongen’ ook 12 jaar voorzitter. Nadien werd hij – voor 13 jaar – voorzitter van CVP/CD&V. Cultuur en sport zijn zijn hobby’s. Hij was, en is nog steeds, actief in vele verenigingen in de wijk De Valk (Sint-Filippus) en nu bij de senioren van OKRA. Pierre was penningmeester en medeoprichter van W.T.C. Schoten, een wielertoeristenclub die nog steeds groeit.

Een grote tuin met vele groenten was vroeger zijn hobby. Nu is er aandacht voor de bomen, bloemen en planten.

Hij is ‘onbetaalbaar maar niet te koop’.

Klik op één van de foto’s om te vergroten ›

Contact informatie
pierre.weyenberg@skynet.be