Veerle Deparcq

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Lid OCMW-raad, Gemeenteraadslid, Raad van Bestuur Autonoom GemeenteBedrijf

• Geboortedatum:

16 juli 1980

Veerle Deparcq (38) is geen onbekende in Schoten. Al meer dan twintig jaar zet ze zich in onze gemeente in als vrijwilliger en geëngageerde Schotenaar. Van monitor bij de Grabbel- en Swappas, over bestuurslid in de Schotense Jeugdraad, tot pionier bij vzw SportPROM Schoten; Veerle heeft het allemaal graag gedaan. Haar politiek engagement startte zo'n 21 jaar geleden toen ze actief lid werd van de toenmalige CVP. Later kwamen daar mandaten bij in de gemeenteraad, de OCMW-Raad, het Autonoom Gemeentebedrijf (AGB), het Plaatselijk Werkgelegenheidsagentschap (PWA), vzw SportPROM Schoten en nog zoveel meer. Op 14 oktober 2018 neemt ze voor de vierde keer deel aan de gemeenteraadsverkiezingen in Schoten. Je vindt haar op de vierde plaats op de lijst. Kies je voor haar, geef dan zeker ook je stem aan de andere kandidaten op de lijst! Samen maken we Schoten!

Kwaliteitsvol en betaalbaar wonen in Schoten blijft één van de speerpunten van Veerle. Lees hier meer: