Onze Nieuwjaarsdrink op 15 januari in de lokalen van De Vier Notelaars aan de Wijtschotbaan trok een ruim publiek aan! Na een welkomstwoord van burgemeester  Harrie Hendrickx kwam een vierkoppig panel aan het woord o.l.v. Chris Cleeren. Frida Deceunynck (financieel journaliste), Lode De Kesel (directeur De Lijn Antwerpen), Bruno Segers (CEO Real dolmen) en Luc Van der Kelen (politiek verslaggever ven Het Laatste Nieuws) debatteerden over de actualiteit, in Schoten uiteraard.

Voorzitter Erik Block beëindigde het officiële gedeelte met de onthulling van de slogan waarmee CD&V-Schoten naar de verkiezingen trekt.

Nadien zorgden de vrijwilligers van Wijkvereniging Geuzenvelden nog verder voor een ruim aanbod aan drankjes en hapjes voor alle aanwezigen. CD&V kan tevreden terugblikken op een Nieuwjaarsdrink in aanwezigheid van talrijke eigen leden, van nieuwkomers, van vertegenwoordigers van andere politieke partijen.