De communicatiedienst van onze gemeente wil in de toekomst graag haar digitale communicatie van de gemeentelijke sociale media (facebook, Instagram en Twitter) naar de juiste doelgroep richten. Dat kan door vanop de Facebookpagina "gemeente Schoten" berichten te promoten naar die doelgroepen. Zo kan een bericht voor de Schotense jeugd duidelijk getoond worden aan -18 jarigen, terwijl de communicatie rond seniorenthema's alleen de 60+ bereikt.

Omdat het plaatsen van zo'n gericht bericht onmiddellijk betaald moet worden, voorziet de gemeente hiervoor een provisiebudget. We willen op deze manier onze communicatie moderniseren en meegaan met onze tijd. Op termijn willen we dit ook uitbreiden naar andere kanalen zoals Twitter en Instagram.

Dit alles komt naast de traditionele kanalen van de website en de info Schoten.

De gemeenteraad keurde dit dan ook goed.

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookies Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.